Hogyan dolgozunk?

Mitől egyedi minden ingatlan adásvétel?

Magyarországon átlagosan egész életedben 1,2-szer vásárolsz ingatlant. Senki sem várja el, hogy már az első – és könnyen meglehet, hogy utolsó – alkalommal  gyakorlottan és profin vágj bele ebbe a kimondottan bonyolult és  anyagilag nagy horderejű folyamatba.

Mi segítünk átlátni és megkönnyíteni az ügyet, hogy mindkét fél számára tisztán, korrekt módon és megnyugtatóan menjen végbe az adásvétel.

Dr. Pataki Péter

Ügyvéd partner

Hogyan bonyolítunk le egy adásvételt?

Mi történik, miután felvetted
velünk a kapcsolatot?

01.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Már az első telefonhíváskor megpróbáljuk részletesen feltérképezni az adott ingatlan adásvétel részleteit. Milyen típusú ingatlanról van szó, hol található, van-e rajta teher, mi a megegyezett vételár, hogy tervezitek az esetleges tehermentesítést, fizetést. Ki, avagy kik a vevő(k), és van-e az ingatlannak haszonélvezője?

02.

E-mailes adategyeztetés

A telefonhívás után a még esetlegesen tisztázatlan részleteket, illetve a szerződéshez szükséges személyes adatokat (személyi igazolvány, lakcímkártya, adókártya) e-mailben kérjük be tőletek. Banki hitel esetén azt is fontos tudnunk, melyik bankról van szó, hogy már az ő kimondott igényeik szerint állítsuk össze a szerződéstervezetet.

03.

Szerződéstervezet véleményezése

Mind az eladónak, mind a vevőnek lehetőséget biztosítunk, hogy észrevételeket tegyen, hiszen a szerződéskötés közös akarat. Szükség esetén a bank is módosításokat kérhet, ezért aláírás előtt velük is véleményeztetjük a szerződést. A szerződéstervezet elkészítése, az esetlegesen kért módosítások átvezetése akár 1 napon belül is elkészül!

04.

Aláírás(ok)

A végleges verzió aláírása sok ügyvédi papírmunkával jár, amin nem kell mindkét félnek egyidejűleg megjelennie, vagy azt feltétlenül végigülnie. Az aláírás történhet online, történhet 2 részletben is. Amennyiben a kifizetés a szerződéskötéssel egy időre esik, telefonon egyeztetünk, és várjuk meg a sikeres tranzakciót.

05.

A hitelbiztosító bank feltételei

Amellett, hogy figyelembe vesszük az adott bank gyakorlatát már a szerződés tervezésekor, az általuk igényelt dokumentumok előkészítésében is segítünk. Jellemzően ez az önerőről történő bejegyzési nyilatkozatot, illetve a Földhivatali széljegyzetet jelenti, melyeket a vevő mutat be a bankjánál.

06.

Átíratás és utómunkák

Letét vagy függőben tartott tulajdonjogi bejegyzés esetén megvárjuk a szerződésben feltételként megfogalmazott eseményt, és csak azután folytatjuk a tulajdonjog bejegyzés benyújtását. Általában néhány munkanapon belül a tulajdonjogi bejegyzés bekerül a földhivatalba és megtörténik a széljegyzés. Erről mindkét felet kiértesítjük, és ezzel a tulajdonjog átruházás lezárul.
Nem feltétlenül tudsz személyesen megjelenni?

Ügyvédi irodánkkal online is
intézheted az ingatlanjogi ügyeket!

Vagy írj nekünk facebookon vagy E-mailen!

Hogyan dolgozunk?

Így teszünk a hatékony, és biztonságos ügyintézésért

Távoli azonosítás

Akár külföldön tartózkodó partnerekkel is egyszerűen megoldjuk a szerződéskötést.

Akár 24 órán belüli szerződéskötés

Törekszünk rá, hogy a folyamat digitalizálásával minél inkább felgyorsítsuk a folyamatot.

Anyagi biztonság

Letétbe helyezhetjük az általad kívánt összeget, okiratot vagy függőben tarthatjuk a tulajdonjogot.

jogi tanácsadás

Segítünk feltérképezni a helyzeted és megtalálni a legelőnyösebb megoldást.

Anyagi biztonság

Megnyugtató megoldásokat javaslunk, hogy biztonságban érezd magad.

Ingatlan adásvételi szerződés

Vállaljuk ingatlan adásvételi szerződések szerkesztését, ellenjegyzését.

Ingatlan ajándékozási szerződés

Vállaljuk ingatlan ajándékozási szerződések szerkesztését, ellenjegyzését.

Tartási- avagy életjáradéki szerződés

Vállaljuk tartási- és életjáradéki szerződések szerkesztését, ellenjegyzését.

Haszonélvezeti jog

Kérésre segítünk haszonálvezeti jog alapításában illetve törlésében

kapcsolat

Segítünk átlátni és hatékonyan
lebonyolítani az adásvételt!

Vagy írj nekünk facebookon vagy E-mailen